Zarząd firmy HEALTHY & FUNCTIONAL MAŁGORZATA STROJECKA - MAŁGORZATA STROJECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA STROJECKA (CEIDG)
MAŁGORZATA STROJECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HEALTHY & FUNCTIONAL MAŁGORZATA STROJECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-04 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ŻWIRKI I WIGURY 65A405, PL-43-190, MIKOŁÓW. Główny zakres działalności MAŁGORZATA STROJECKA to Pozostała działalność związana ze sportem (PKD główne: 93.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność fizjoterapeutyczna, pozostała działalność w zakresie opieki zdrowotnej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej i inne. NIP HEALTHY & FUNCTIONAL MAŁGORZATA STROJECKA: 6462694112. REGON HEALTHY & FUNCTIONAL MAŁGORZATA STROJECKA: 38771484000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA STROJECKA
Więcej informacji o HEALTHY & FUNCTIONAL MAŁGORZATA STROJECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.