Zarząd firmy Headz Marketing Partner Ii - Wylęga Łukasz Jerzy, prezes zarządu
Wylęga Łukasz Jerzy jest w zarządzie KRS HEADZ MARKETING PARTNER II
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Wylęga Łukasz Jerzy jest również w zarządzie HEADZ MARKETING PARTNER II, która została założona 2021-12-14 i ma siedzibę przy UL. ADAMA NARUSZEWICZA 5, PL-02-627, WARSZAWA. KRS HEADZ MARKETING PARTNER II zajmuje się działalność agencji reklamowych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność firm centralnych (head offices) i holdingów, z wyłączeniem holdingów finansowych, stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania i inne. NIP HEADZ MARKETING PARTNER II: 5213949630. REGON HEADZ MARKETING PARTNER II: 52068048100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wylęga Łukasz Jerzy
Więcej informacji o HEADZ MARKETING PARTNER II
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.