Firma HARMONY BODY AND MIND Jolanta ADAMSKA
Adres | PL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 136, PL-51-152, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Działalność spa, saun i łaźni parowych |
Numery rachunków bankowych |
PL72 1050 1575 1000 0097 5225 6520
|
Działalność PKD:
Firma HARMONY BODY AND MIND JOLANTA ADAMSKA została założona 2022-04-07 i obecnie mieści się przy PL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 136, PL-51-152, WROCŁAW. Działalność firmy została zawieszona od 2025-03-31. Główna działalność firmy to usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, pozaszkolne formy edukacji, różny usługi indywidualne, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HARMONY BODY AND MIND Jolanta ADAMSKA (REGON 93295928000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.