Zarząd firmy Happy Home - Agencja Nieruchomości Bartłomiej Tarnowski - BARTŁOMIEJ TARNOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARTŁOMIEJ TARNOWSKI (CEIDG)
BARTŁOMIEJ TARNOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HAPPY HOME - AGENCJA NIERUCHOMOŚCI BARTŁOMIEJ TARNOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-05-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WAWRZYŃCA SUROWIECKIEGO 464, PL-02-785, WARSZAWA. Główny zakres działalności BARTŁOMIEJ TARNOWSKI to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie. NIP HAPPY HOME - AGENCJA NIERUCHOMOŚCI BARTŁOMIEJ TARNOWSKI: 5210446070. REGON HAPPY HOME - AGENCJA NIERUCHOMOŚCI BARTŁOMIEJ TARNOWSKI: 01210851500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARTŁOMIEJ TARNOWSKI
Więcej informacji o HAPPY HOME - AGENCJA NIERUCHOMOŚCI BARTŁOMIEJ TARNOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.