Sprawozdania finansowe Happy Consulting Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe HAPPY CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 45 125,59 | 361 324,65 | 929 751,36 | 1 254 250,29 | 2 118 075,43 | 2 197 752,75 |
A. Aktywa trwałe | 33 800,00 | 238 003,35 | 865 299,25 | 652 504,40 | 673 405,24 | 1 705 103,64 |
B. Aktywa obrotowe | 11 325,59 | 123 321,30 | 64 452,11 | 601 745,89 | 1 444 670,19 | 492 649,11 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 45 125,59 | 332 230,46 | 929 751,36 | 1 254 250,29 | 2 118 075,43 | 2 197 752,75 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 6 168,47 | 0,00 | 190 061,79 | 609 745,28 | 551 387,68 | 617 624,55 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 38 957,12 | 332 230,46 | 739 689,57 | 644 505,01 | 1 566 687,75 | 1 580 128,20 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 38 957,12 | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.