Zarząd firmy HANTVERKARPOOLEN AGNIESZKA POŃSKA - AGNIESZKA POŃSKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza AGNIESZKA POŃSKA (CEIDG)
AGNIESZKA POŃSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANTVERKARPOOLEN AGNIESZKA POŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem 104, PL-99-414, KOCIERZEW POŁUDNIOWY. Główny zakres działalności AGNIESZKA POŃSKA to Roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych (PKD główne: 41.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, sprzedaż hurtowa obrabiarek i inne. NIP HANTVERKARPOOLEN AGNIESZKA POŃSKA: 8341225879. REGON HANTVERKARPOOLEN AGNIESZKA POŃSKA: 75008312300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA POŃSKA
Więcej informacji o HANTVERKARPOOLEN AGNIESZKA POŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych