Firma HANNAT - Tomasz KOZŁOWSKI-KORTE
| Adres | UL. STARA KOLONIA 36, PL-42-700, LUBLINIEC | |
| Województwo | śląskie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | hannat.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych | ||
Działalność PKD:
Firma HANNAT - TOMASZ KOZŁOWSKI-KORTE została założona 2015-01-01 i obecnie mieści się przy UL. STARA KOLONIA 36, PL-42-700, LUBLINIEC. Główna działalność firmy to wspomagające ubezpieczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, kucie, walcowanie i metalurgia proszków, nagrania muzyczne, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, pozostały transport lądowy pasażerski, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi związane z filmami i nagraniami, wyroby z drewna, korka i słomy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HANNAT - Tomasz KOZŁOWSKI-KORTE (REGON 24016553100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
