Zarząd firmy HANNA LECH P.P.H.U. LECH - HANNA LECH, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2025-04-01
Działalność gospodarcza HANNA LECH (CEIDG)
HANNA LECH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANNA LECH P.P.H.U. LECH, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-06-25 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAZUBÓW 10, PL-01-466, WARSZAWA. Główny zakres działalności HANNA LECH to Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła (PKD główne: 47.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych i szklanych oraz środków czyszczących, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej wyspecjalizowanej, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych i inne. NIP HANNA LECH P.P.H.U. LECH: 1180028471. REGON HANNA LECH P.P.H.U. LECH: 14671483500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się HANNA LECH
Więcej informacji o HANNA LECH P.P.H.U. LECH
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.