Sprawozdania finansowe Handerek Technologies
Dane bilansowe HANDEREK TECHNOLOGIES
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 13 399 177,88 | 15 075 738,09 | 17 403 236,48 | 17 372 667,01 | 17 958 486,51 | 17 787 869,69 |
A. Aktywa trwałe | 12 818 453,00 | 12 268 288,38 | 15 626 926,94 | 17 067 311,02 | 17 793 552,13 | 17 744 138,74 |
B. Aktywa obrotowe | 580 724,88 | 2 807 449,71 | 1 776 309,54 | 305 355,99 | 164 934,38 | 43 730,95 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 13 399 177,88 | 15 075 738,09 | 17 403 236,48 | 17 372 667,01 | 17 958 486,51 | 17 787 869,69 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 12 273 608,87 | 12 108 212,13 | 15 914 130,05 | 15 874 343,48 | 16 117 396,53 | 15 730 844,45 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 125 569,01 | 2 967 525,96 | 1 489 106,43 | 1 498 323,53 | 1 841 089,98 | 2 057 025,24 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 750 000,00 | 829 027,40 | 228 222,55 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 237 161,91 | 1 153 052,56 | 275 437,88 | 512 877,53 | 855 643,98 | 1 071 579,24 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.