Zarząd firmy HANDEL OBWOŹNY DARIUSZ GOŁYŚ - DARIUSZ GOŁYŚ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-12-31
Działalność gospodarcza DARIUSZ GOŁYŚ (CEIDG)
DARIUSZ GOŁYŚ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL OBWOŹNY DARIUSZ GOŁYŚ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1993-12-15 i ma swoją siedzibę pod adresem ALEJA PIASTÓW 1/C/12, PL-44-193, KNURÓW. Główny zakres działalności DARIUSZ GOŁYŚ to Sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.26.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna artykułów używanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP HANDEL OBWOŹNY DARIUSZ GOŁYŚ: 6311032465. REGON HANDEL OBWOŹNY DARIUSZ GOŁYŚ: 27196723200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DARIUSZ GOŁYŚ
Więcej informacji o HANDEL OBWOŹNY DARIUSZ GOŁYŚ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.