Zarząd firmy Handel Obwoźny Art.Spożywczo-Przemysłowymi Janusz Opoka - Janusz Opoka, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Janusz Opoka (CEIDG)
Janusz Opoka prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL OBWOŹNY ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JANUSZ OPOKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem 246, PL-32-865, USZEW. Główny zakres działalności Janusz Opoka to Sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.81.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów tytoniowych, sprzedaż hurtowa cukru, czekolady, wyrobów cukierniczych i piekarskich, sprzedaż hurtowa herbaty, kawy, kakao i przypraw, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP HANDEL OBWOŹNY ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JANUSZ OPOKA: 8691362192. REGON HANDEL OBWOŹNY ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JANUSZ OPOKA: 85250292800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Janusz Opoka
Więcej informacji o HANDEL OBWOŹNY ART.SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWYMI JANUSZ OPOKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.