Zarząd firmy Handel hurtowy i detaliczny - Machnicki Benedykt - Benedykt Machnicki, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Benedykt Machnicki (CEIDG)
Benedykt Machnicki prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL HURTOWY I DETALICZNY - MACHNICKI BENEDYKT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem REYMONTA 12A, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Benedykt Machnicki to Sprzedaż hurtowa mięsa i wyrobów z mięsa (PKD główne: 46.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego, transport drogowy towarów, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP HANDEL HURTOWY I DETALICZNY - MACHNICKI BENEDYKT: 8351101162. REGON HANDEL HURTOWY I DETALICZNY - MACHNICKI BENEDYKT: 75008928400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Benedykt Machnicki
Więcej informacji o HANDEL HURTOWY I DETALICZNY - MACHNICKI BENEDYKT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.