Zarząd firmy HANDEL DETALICZNY ROMAN JAKUBIEC - ROMAN JAKUBIEC, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ROMAN JAKUBIEC (CEIDG)
ROMAN JAKUBIEC prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL DETALICZNY ROMAN JAKUBIEC, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-11-23 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GEN. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 91C48, PL-93-202, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności ROMAN JAKUBIEC to Sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów, żywych zwierząt domowych, karmy dla zwierząt domowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.76.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna książek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP HANDEL DETALICZNY ROMAN JAKUBIEC: 7291063781. REGON HANDEL DETALICZNY ROMAN JAKUBIEC: 47069128200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ROMAN JAKUBIEC
Więcej informacji o HANDEL DETALICZNY ROMAN JAKUBIEC
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.