Zarząd firmy Handel Artykułami Spożywczymi Zenon Kuśpiel - Zenon Kuśpiel, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-11-29
Działalność gospodarcza Zenon Kuśpiel (CEIDG)
Zenon Kuśpiel prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI ZENON KUŚPIEL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. DŁUGA 406, PL-41-506, CHORZÓW. Główny zakres działalności Zenon Kuśpiel to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa związana z przeprowadzkami. NIP HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI ZENON KUŚPIEL: 6271320033. REGON HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI ZENON KUŚPIEL: 36741968300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zenon Kuśpiel
Więcej informacji o HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI ZENON KUŚPIEL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.