Zarząd firmy HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI JAROSŁAW HERDZIK - JAROSŁAW HERDZIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JAROSŁAW HERDZIK (CEIDG)
JAROSŁAW HERDZIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI JAROSŁAW HERDZIK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem ŻWIRKI I WIGURY 129, PL-80-463, GDAŃSK. Główny zakres działalności JAROSŁAW HERDZIK to Sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja napojów bezalkoholowych; produkcja wód mineralnych i pozostałych wód butelkowanych, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI JAROSŁAW HERDZIK: 5841953066. REGON HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI JAROSŁAW HERDZIK: 220912943.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JAROSŁAW HERDZIK
Więcej informacji o HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZYMI JAROSŁAW HERDZIK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Czy Chiny odblokują polską granicę?
Od wizyty szefa chińskiego MSZ w Warszawie, przez zamknięcie granicy z Białorusią, po negocjacje USA–Chiny w Madrycie. Do tego inflacja w Polsce, decyzje Fed i zmiany w projekcie Izery mogą

Profesor SGH spełnił dziecięce marzenie
Michał Wolański, przedsiębiorca i profesor SGH, w niektóre soboty zamienia elegancki garnitur na uniform kierowcy autobusu. Nie dla pieniędzy – dla pasji. Bo, jak mówi, warto mieć odskocznię, która

Dzieci coraz mniej, ale zakupy rosną
Polski rynek artykułów dziecięcych nie kurczy się mimo spadku liczby urodzeń. W zeszłym roku jego wartość sięgnęła 15 mld zł, a według prognoz OC & C Strategy Consultants w 2029 r. przekroczy 17 mld