Zarząd firmy Handel Artykułami Spożywczo - Przemysłowymi Adam Pluta - Adam Pluta, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Adam Pluta (CEIDG)
Adam Pluta prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYMI ADAM PLUTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem WOJSKA POLSKIEGO 3, PL-64-915, JASTROWIE. Główny zakres działalności Adam Pluta to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna owoców i warzyw prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tytoniowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet. NIP HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYMI ADAM PLUTA: 7651001524. REGON HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYMI ADAM PLUTA: 570045120.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Adam Pluta
Więcej informacji o HANDEL ARTYKUŁAMI SPOŻYWCZO - PRZEMYSŁOWYMI ADAM PLUTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.