Zarząd firmy Handel Art. Przemysłowymi M&B Brygida Dolata - Brygida Dolata, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Brygida Dolata (CEIDG)
Brygida Dolata prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HANDEL ART. PRZEMYSŁOWYMI M&B BRYGIDA DOLATA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-12-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STAROWIEJSKA 11, PL-81-356, GDYNIA. Główny zakres działalności Brygida Dolata to Sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP HANDEL ART. PRZEMYSŁOWYMI M&B BRYGIDA DOLATA: 8411303893. REGON HANDEL ART. PRZEMYSŁOWYMI M&B BRYGIDA DOLATA: 77132645700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Brygida Dolata
Więcej informacji o HANDEL ART. PRZEMYSŁOWYMI M&B BRYGIDA DOLATA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.