Zarząd firmy HALINA MATYSIAK - P.P.U.H.MAPA-2 - Halina Matysiak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Halina Matysiak (CEIDG)
Halina Matysiak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HALINA MATYSIAK - P.P.U.H.MAPA-2, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUCJANA SIEMIEŃSKIEGO 52, PL-37-500, JAROSŁAW. Główny zakres działalności Halina Matysiak to Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni (PKD główne: 81.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, działalność związana z rekultywacją i pozostała działalność usługowa związana z gospodarką odpadami, roboty związane z budową dróg i autostrad, roboty związane z budową dróg szynowych i kolei podziemnej, roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane i inne. NIP HALINA MATYSIAK - P.P.U.H.MAPA-2: 7921121972. REGON HALINA MATYSIAK - P.P.U.H.MAPA-2: 361839639.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Halina Matysiak
Więcej informacji o HALINA MATYSIAK - P.P.U.H.MAPA-2
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby