Sprawozdania finansowe Halcon Triforium
Dane bilansowe HALCON TRIFORIUM
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 16 676 109,30 | 16 684 604,97 |
A. Aktywa trwałe | 15 640 841,19 | 15 221 883,43 |
B. Aktywa obrotowe | 1 035 268,11 | 1 462 721,54 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 16 676 109,30 | 16 684 604,97 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 8 619 928,42 | 8 134 176,55 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 8 056 180,88 | 8 550 428,42 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 6 706 539,82 | 7 060 779,51 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 349 641,06 | 1 354 947,93 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.