| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL59 1090 1522 0000 0001 0588 0220
PL41 1090 1522 0000 0001 4440 7295
PL66 1090 1522 0000 0001 1462 8039
|
Działalność PKD:
Firma HALCAMP MACIEJ GŁOWIŃSKI została założona 2006-08-07 i obecnie mieści się przy UL. SPÓŁDZIELCZA 9-11, PL-55-080, KĄTY WROCŁAWSKIE. Główna działalność firmy to produkcja urządzeń i wyrobów medycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja urządzeń, instrumentów oraz wyrobów medycznych, włączając dentystyczne, działalność organizatorów turystyki, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, transport drogowy towarów i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HALCAMP MACIEJ GŁOWIŃSKI (REGON 02035005500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.