Zarząd firmy HADUCH SYLWIA HADUCH-KIERMASZ - SYLWIA HADUCH-KIERMASZ, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-09-01
Działalność gospodarcza SYLWIA HADUCH-KIERMASZ (CEIDG)
SYLWIA HADUCH-KIERMASZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą HADUCH SYLWIA HADUCH-KIERMASZ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-08-18 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STEFANA BATOREGO 48, PL-41-506, CHORZÓW. Główny zakres działalności SYLWIA HADUCH-KIERMASZ to Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami (PKD główne: 68.31.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, artystyczna i literacka działalność twórcza, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność fotograficzna i inne. NIP HADUCH SYLWIA HADUCH-KIERMASZ: 6252003981. REGON HADUCH SYLWIA HADUCH-KIERMASZ: 240424560.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się SYLWIA HADUCH-KIERMASZ
Więcej informacji o HADUCH SYLWIA HADUCH-KIERMASZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.