Firma HADEON Mirosław Grochowski
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja pozostałych maszyn specjalnego przeznaczenia, gdzie indziej niesklasyfikowana |
Numery rachunków bankowych |
PL47 1090 2516 0000 0001 5745 1326
PL62 1910 1048 2407 0006 3559 0001 |
Działalność PKD:
Firma HADEON MIROSŁAW GROCHOWSKI została założona 2015-02-06 i obecnie mieści się przy UL. DUŃSKA 13, PL-54-427, WROCŁAW. Główna działalność firmy to maszyny specjalnego przeznaczenia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują badania i analizy techniczne, badania naukowe i prace rozwojowe, gotowe wyroby metalowe, maszyny ogólnego przeznaczenia, metale szlachetne i nieżelazne, naprawa i konserwacja maszyn, obróbka metali i powłok, odlewnictwo metali, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność profesjonalna, produkcja konstrukcji metalowych i części, produkcja maszyn dla rolnictwa i leśnictwa, różny usługi indywidualne, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi rolnicze bez weterynaryjnych, usługi związane z oprogramowaniem, wyroby nożownicze, sztućce i narzędzia. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie HADEON Mirosław Grochowski (REGON 36073160900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.