Firma Alkoholink.pl
Adres | 11F, PL-96-100, MOKRA | |
Województwo | łódzkie |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Artystyczna i literacka działalność twórcza |
Numery rachunków bankowych |
PL03 2490 1057 0000 9902 8750 4765
PL08 2490 0005 0000 4530 9340 1432
PL12 2490 1057 0000 9900 8750 4765
PL14 2490 0005 0000 4600 9928 0450 |
Działalność PKD:
Firma ALKOHOLINK.PL została założona 2020-11-26 i obecnie mieści się przy 11F, PL-96-100, MOKRA. Główna działalność firmy to usługi kulturalne i rozrywkowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, twórczość, wydawanie książek i periodyków, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby jubilerskie, biżuteria i podobne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-19.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Alkoholink.pl (REGON 38758260500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio