Zarząd firmy H-D LISA NỮ HOÀNG THỊ THU - NỮ HOÀNG THỊ THU, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza NỮ HOÀNG THỊ THU (CEIDG)
NỮ HOÀNG THỊ THU prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą H-D LISA NỮ HOÀNG THỊ THU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-12-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NADRZECZNA 7AD39A, PL-05-552, WÓLKA KOSOWSKA. Główny zakres działalności NỮ HOÀNG THỊ THU to Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia (PKD główne: 46.42.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych i inne. NIP H-D LISA NỮ HOÀNG THỊ THU: 5242694842. REGON H-D LISA NỮ HOÀNG THỊ THU: 36902275400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się NỮ HOÀNG THỊ THU
Więcej informacji o H-D LISA NỮ HOÀNG THỊ THU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.