Zarząd firmy GWD Consulting-Grzegorz Dmowski - GRZEGORZ DMOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-11-29
Działalność gospodarcza GRZEGORZ DMOWSKI (CEIDG)
GRZEGORZ DMOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GWD CONSULTING-GRZEGORZ DMOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-04-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RASZYŃSKA 13, PL-05-500, PIASECZNO. Główny zakres działalności GRZEGORZ DMOWSKI to Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność (PKD główne: 63.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP GWD CONSULTING-GRZEGORZ DMOWSKI: 1230122368. REGON GWD CONSULTING-GRZEGORZ DMOWSKI: 01185980500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ DMOWSKI
Więcej informacji o GWD CONSULTING-GRZEGORZ DMOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.