Zarząd firmy Gsbk Inżynieria Bezpieczeństwa Pożarowego - Zawrotniak Arkadiusz Szymon, prezes zarządu
Zawrotniak Arkadiusz Szymon jest w zarządzie KRS GSBK INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Zawrotniak Arkadiusz Szymon jest również w zarządzie GSBK INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO, która została założona 2023-11-14 i ma siedzibę przy UL. KRÓLOWEJ JADWIGI 192A, PL-30-212, KRAKÓW. KRS GSBK INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO zajmuje się pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność w zakresie architektury, wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, ochrona przeciwpożarowa, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane. NIP GSBK INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO: 6772502130. REGON GSBK INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO: 526951900.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Zawrotniak Arkadiusz Szymon
Pozostali członkowie zarządu
Przemysław Tomasz Ruchała | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o GSBK INŻYNIERIA BEZPIECZEŃSTWA POŻAROWEGO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby