Zarząd firmy GRZEGORZYCA DAMIAN SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI KABANOS - DAMIAN GRZEGORZYCA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza DAMIAN GRZEGORZYCA (CEIDG)
DAMIAN GRZEGORZYCA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZYCA DAMIAN SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI KABANOS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. POD LASEM 37C, PL-44-210, RYBNIK. Główny zakres działalności DAMIAN GRZEGORZYCA to Sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów farmaceutycznych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów medycznych, włączając ortopedyczne, prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GRZEGORZYCA DAMIAN SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI KABANOS: 6420402783. REGON GRZEGORZYCA DAMIAN SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI KABANOS: 27125037900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się DAMIAN GRZEGORZYCA
Więcej informacji o GRZEGORZYCA DAMIAN SKLEP MIĘSNO-WĘDLINIARSKI KABANOS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.