Zarząd firmy Grzegorz Żabczyński Sklep Spożywczo-Przemysłowy MONIKA - Grzegorz Żabczyński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Żabczyński (CEIDG)
Grzegorz Żabczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ ŻABCZYŃSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MONIKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1994-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem SOCHACZEWSKA 23, PL-96-513, KOZŁÓW BISKUPI. Główny zakres działalności Grzegorz Żabczyński to Sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana z przewagą żywności, napojów lub wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków mieszkalnych, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów i inne. NIP GRZEGORZ ŻABCZYŃSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MONIKA: 8371413433. REGON GRZEGORZ ŻABCZYŃSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MONIKA: 75048903200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Żabczyński
Więcej informacji o GRZEGORZ ŻABCZYŃSKI SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY MONIKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.