Zarząd firmy GRZEGORZ WOŹNICKI GREG-OIL - GRZEGORZ WOŹNICKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ WOŹNICKI (CEIDG)
GRZEGORZ WOŹNICKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ WOŹNICKI GREG-OIL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-04-15 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIECZYSŁAWA WOLFKEGO 1254, PL-01-494, WARSZAWA. Główny zakres działalności GRZEGORZ WOŹNICKI to Sprzedaż detaliczna paliw do pojazdów silnikowych na stacjach paliw (PKD główne: 47.30.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GRZEGORZ WOŹNICKI GREG-OIL: 5221685789. REGON GRZEGORZ WOŹNICKI GREG-OIL: 140070762.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ WOŹNICKI
Więcej informacji o GRZEGORZ WOŹNICKI GREG-OIL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.