Zarząd firmy Grzegorz Stępień Sklep Spożywczo-Przemysłowy - Grzegorz Stępień, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Stępień (CEIDG)
Grzegorz Stępień prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ STĘPIEŃ SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-09-12 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GDAŃSKA 13, PL-83-011, KOSZWAŁY. Główny zakres działalności Grzegorz Stępień to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna mięsa i wyrobów z mięsa prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna napojów alkoholowych i bezalkoholowych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania i inne. NIP GRZEGORZ STĘPIEŃ SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 5791902203. REGON GRZEGORZ STĘPIEŃ SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY: 22003442500000.Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Największe centrum inżynieryjne Google'a w UE jest w Polsce. I jeszcze urośnie
Magdalena Kotlarczyk, szefowa Google'a w Polsce, mówi o skokowym wzroście liczby pracowników polskiego oddziału, tworzonych u nas globalnych rozwiązaniach i zmianach spowodowanych przez rozwój
Od pomysłu do kontraktora armii. Iceye wchodzi do pierwszej ligi firm high tech
Polsko-fiński producent satelitów zbroi się w kontrakty i coraz śmielej myśli o giełdzie. Z jego technologii korzystają armie z trzech kontynentów. W przyszłym roku chce wynieść na orbitę 50
UKNF wesprze walkę o uczciwe wykupy na GPW
UKNF poparł Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Proponuje zmiany w przymusowym wykupie akcji spółek giełdowych. Nowe zasady - z progiem 90 proc. i ceną z wezwania - mają lepiej chronić