Zarząd firmy GRZEGORZ ROMAŃCZYK FIRMA HANDLOWA SANTRADE - GRZEGORZ ROMAŃCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ ROMAŃCZYK (CEIDG)
GRZEGORZ ROMAŃCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ ROMAŃCZYK FIRMA HANDLOWA SANTRADE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-05-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ 4, PL-37-450, STALOWA WOLA. Główny zakres działalności GRZEGORZ ROMAŃCZYK to Działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów (PKD główne: 46.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP GRZEGORZ ROMAŃCZYK FIRMA HANDLOWA SANTRADE: 8652067253. REGON GRZEGORZ ROMAŃCZYK FIRMA HANDLOWA SANTRADE: 180130728.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ ROMAŃCZYK
Więcej informacji o GRZEGORZ ROMAŃCZYK FIRMA HANDLOWA SANTRADE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby