Zarząd firmy GRZEGORZ POLASIŃSKI GRZEŚPOL PHU - GRZEGORZ POLASIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ POLASIŃSKI (CEIDG)
GRZEGORZ POLASIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ POLASIŃSKI GRZEŚPOL PHU, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem LIPOWA 8220, PL-90-568, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności GRZEGORZ POLASIŃSKI to Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego (PKD główne: 46.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych, sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego i inne. NIP GRZEGORZ POLASIŃSKI GRZEŚPOL PHU: 7271949895. REGON GRZEGORZ POLASIŃSKI GRZEŚPOL PHU: 47071329100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ POLASIŃSKI
Więcej informacji o GRZEGORZ POLASIŃSKI GRZEŚPOL PHU
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.