Zarząd firmy GRZEGORZ MUCHA ITBROKER - GRZEGORZ MUCHA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ MUCHA (CEIDG)
GRZEGORZ MUCHA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ MUCHA ITBROKER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-10-22 i ma swoją siedzibę pod adresem SARMACKA 13100, PL-02-972, WARSZAWA. Główny zakres działalności GRZEGORZ MUCHA to Pozaszkolne formy edukacji artystycznej (PKD główne: 85.52.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych i inne. NIP GRZEGORZ MUCHA ITBROKER: 6922032069. REGON GRZEGORZ MUCHA ITBROKER: 14115552600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ MUCHA
Więcej informacji o GRZEGORZ MUCHA ITBROKER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.