Zarząd firmy Grzegorz Mikrut - Zakład Elektroniki i Automatyki TECHVISION - Grzegorz Mikrut, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Mikrut (CEIDG)
Grzegorz Mikrut prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ MIKRUT - ZAKŁAD ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI TECHVISION, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ALEJA WARSZAWSKA 31, PL-39-400, TARNOBRZEG. Główny zakres działalności Grzegorz Mikrut to Produkcja pozostałego sprzętu elektrycznego (PKD główne: 27.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, wykonywanie instalacji elektrycznych, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP GRZEGORZ MIKRUT - ZAKŁAD ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI TECHVISION: 8671517591. REGON GRZEGORZ MIKRUT - ZAKŁAD ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI TECHVISION: 830336246.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Mikrut
Więcej informacji o GRZEGORZ MIKRUT - ZAKŁAD ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI TECHVISION
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby