Zarząd firmy GRZEGORZ KUBLIK 2Klogistics - GRZEGORZ KUBLIK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KUBLIK (CEIDG)
GRZEGORZ KUBLIK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ KUBLIK 2KLOGISTICS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRANCISZKA JUSZCZAKA 416, PL-54-062, WROCŁAW. Główny zakres działalności GRZEGORZ KUBLIK to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, działalność agencji pracy tymczasowej, działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników i inne. NIP GRZEGORZ KUBLIK 2KLOGISTICS: 6191145711. REGON GRZEGORZ KUBLIK 2KLOGISTICS: 93222897700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KUBLIK
Więcej informacji o GRZEGORZ KUBLIK 2KLOGISTICS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.