Zarząd firmy Grzegorz Krzyżak GIFT GK; P.H.U. BOST - Grzegorz KRZYŻAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz KRZYŻAK (CEIDG)
Grzegorz KRZYŻAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ KRZYŻAK GIFT GK; P.H.U. BOST, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-11-27 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LWOWSKA 80, PL-33-300, NOWY SĄCZ. Główny zakres działalności Grzegorz KRZYŻAK to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering), przygotowywanie i podawanie napojów i inne. NIP GRZEGORZ KRZYŻAK GIFT GK; P.H.U. BOST: 7342840646. REGON GRZEGORZ KRZYŻAK GIFT GK; P.H.U. BOST: 49249395500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz KRZYŻAK
Więcej informacji o GRZEGORZ KRZYŻAK GIFT GK; P.H.U. BOST
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.