Zarząd firmy Grzegorz Krawczyk FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA GREG - Grzegorz Krawczyk, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Krawczyk (CEIDG)
Grzegorz Krawczyk prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ KRAWCZYK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA GREG, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-23 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE DYWIZJONU 303 181, PL-31-872, KRAKÓW. Główny zakres działalności Grzegorz Krawczyk to Sprzedaż hurtowa odpadów i złomu (PKD główne: 46.77.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP GRZEGORZ KRAWCZYK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA GREG: 6751331769. REGON GRZEGORZ KRAWCZYK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA GREG: 121243000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Krawczyk
Więcej informacji o GRZEGORZ KRAWCZYK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWO PRODUKCYJNA GREG
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.