Zarząd firmy GRZEGORZ KOLASA TEL-SYSTEM - GRZEGORZ KOLASA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KOLASA (CEIDG)
GRZEGORZ KOLASA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ KOLASA TEL-SYSTEM, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-12-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAGIELLOŃSKA 13B179, PL-41-200, SOSNOWIEC. Główny zakres działalności GRZEGORZ KOLASA to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych i inne. NIP GRZEGORZ KOLASA TEL-SYSTEM: 6443029431. REGON GRZEGORZ KOLASA TEL-SYSTEM: 24024345500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KOLASA
            
                    Więcej informacji o GRZEGORZ KOLASA TEL-SYSTEM
        
            Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
            
                            Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
                    
        
    Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych
