Zarząd firmy GRZEGORZ KIDA PIZZA BRAVA S.C. G.Z. KIDA - GRZEGORZ KIDA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza GRZEGORZ KIDA (CEIDG)
GRZEGORZ KIDA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ KIDA PIZZA BRAVA S.C. G.Z. KIDA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GŁÓWNA 180A, PL-44-230, BEŁK. Główny zakres działalności GRZEGORZ KIDA to Restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne (PKD główne: 56.10.A). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, ruchome placówki gastronomiczne, przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering) i inne. NIP GRZEGORZ KIDA PIZZA BRAVA S.C. G.Z. KIDA: 6421557708. REGON GRZEGORZ KIDA PIZZA BRAVA S.C. G.Z. KIDA: 27322691300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się GRZEGORZ KIDA
Więcej informacji o GRZEGORZ KIDA PIZZA BRAVA S.C. G.Z. KIDA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.