Zarząd firmy Grzegorz Dzwończak ELEKTRO - MECH Warszatat Elektromechaniki Samochodowej - Grzegorz Dzwończak, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Grzegorz Dzwończak (CEIDG)
Grzegorz Dzwończak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGORZ DZWOŃCZAK ELEKTRO - MECH WARSZATAT ELEKTROMECHANIKI SAMOCHODOWEJ, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2009-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem KOŚCIAŃSKA 15, PL-64-010, JERKA. Główny zakres działalności Grzegorz Dzwończak to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja maszyn, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich. NIP GRZEGORZ DZWOŃCZAK ELEKTRO - MECH WARSZATAT ELEKTROMECHANIKI SAMOCHODOWEJ: 6981069743. REGON GRZEGORZ DZWOŃCZAK ELEKTRO - MECH WARSZATAT ELEKTROMECHANIKI SAMOCHODOWEJ: 301247667.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Grzegorz Dzwończak
Więcej informacji o GRZEGORZ DZWOŃCZAK ELEKTRO - MECH WARSZATAT ELEKTROMECHANIKI SAMOCHODOWEJ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby