Zarząd firmy Grzegorek Sebastian Zakład usługowo-handlowy - Sebastian Grzegorek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Sebastian Grzegorek (CEIDG)
Sebastian Grzegorek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRZEGOREK SEBASTIAN ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-10-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MĄTEWSKA 24, PL-88-100, INOWROCŁAW. Główny zakres działalności Sebastian Grzegorek to Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych (PKD główne: 66.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja pozostałych wyrobów z betonu, cementu i gipsu, produkcja pozostałych wyrobów z kamienia oraz cięcie, formowanie i wykończanie kamienia, sprzedaż detaliczna kwiatów, roślin, nasion, nawozów i środków ochrony roślin, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP GRZEGOREK SEBASTIAN ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY: 5562146295. REGON GRZEGOREK SEBASTIAN ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY: 34035854000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Sebastian Grzegorek
Więcej informacji o GRZEGOREK SEBASTIAN ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych