Zarząd firmy GRUPA WEBSKI MARIUSZ TOMCZYK - MARIUSZ TOMCZYK, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2021-01-01
Działalność gospodarcza MARIUSZ TOMCZYK (CEIDG)
MARIUSZ TOMCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GRUPA WEBSKI MARIUSZ TOMCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SZCZECIŃSKA 38 H, PL-75-137, KOSZALIN. Główny zakres działalności MARIUSZ TOMCZYK to Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim (PKD główne: 77.40.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP GRUPA WEBSKI MARIUSZ TOMCZYK: 6691665106. REGON GRUPA WEBSKI MARIUSZ TOMCZYK: 32141998600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MARIUSZ TOMCZYK
Więcej informacji o GRUPA WEBSKI MARIUSZ TOMCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.