Zarząd firmy Grupa Producentów Bydła Mięsnego Beef - Mróz Wojciech, prezes zarządu
Mróz Wojciech jest w zarządzie KRS GRUPA PRODUCENTÓW BYDŁA MIĘSNEGO BEEF
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Mróz Wojciech jest również w zarządzie GRUPA PRODUCENTÓW BYDŁA MIĘSNEGO BEEF, która została założona 2010-12-23 i ma siedzibę przy KOŹMIŃSKA 5A, PL-63-810, BOREK WIELKOPOLSKI. KRS GRUPA PRODUCENTÓW BYDŁA MIĘSNEGO BEEF zajmuje się uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych, uprawa roślin włóknistych, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, uprawa roślin przyprawowych i aromatycznych oraz roślin wykorzystywanych do produkcji leków i wyrobów farmaceutycznych, uprawa pozostałych roślin wieloletnich i inne. NIP GRUPA PRODUCENTÓW BYDŁA MIĘSNEGO BEEF: 6961867039. REGON GRUPA PRODUCENTÓW BYDŁA MIĘSNEGO BEEF: 301634223.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mróz Wojciech
Pozostali członkowie zarządu
Sławomir Mróz | członek zarządu |
Więcej informacji o GRUPA PRODUCENTÓW BYDŁA MIĘSNEGO BEEF
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby