Zarząd firmy Grupa Producencka Zbóż Trzy Zboża - Dobrzański Tadeusz, prezes zarządu
Dobrzański Tadeusz, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
2 l. 9 mies. 8 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-01-03
Dobrzański Tadeusz jest w zarządzie KRS GRUPA PRODUCENCKA ZBÓŻ TRZY ZBOŻA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Dobrzański Tadeusz jest również w zarządzie GRUPA PRODUCENCKA ZBÓŻ TRZY ZBOŻA, która została założona 2022-12-02 i ma siedzibę przy UL. ALEJA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 7-2A, PL-28-300, JĘDRZEJÓW. KRS GRUPA PRODUCENCKA ZBÓŻ TRZY ZBOŻA zajmuje się uprawa zbóż innych niż ryż, roślin strączkowych i roślin oleistych na nasiona. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: uprawa roślin włóknistych, pozostałe uprawy rolne inne niż wieloletnie, uprawa pozostałych roślin wieloletnich, działalność usługowa wspomagająca produkcję roślinną, działalność usługowa następująca po zbiorach oraz obróbka nasion dla celów rozmnażania roślin i inne. NIP GRUPA PRODUCENCKA ZBÓŻ TRZY ZBOŻA: 6562347893. REGON GRUPA PRODUCENCKA ZBÓŻ TRZY ZBOŻA: 523820592.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Dobrzański Tadeusz
Więcej informacji o GRUPA PRODUCENCKA ZBÓŻ TRZY ZBOŻA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby