Sprawozdania finansowe Grupa Lis-Trans
Dane bilansowe GRUPA LIS-TRANS
|
ROK
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Aktywa razem | 1 592 501,97 | 2 143 493,45 | 4 252 727,98 | 7 990 261,87 | 5 990 697,52 | 8 061 311,79 |
| A. Aktywa trwałe | 1 086 311,59 | 1 342 758,21 | 1 527 195,40 | 3 973 765,56 | 3 500 599,50 | 4 445 864,33 |
| B. Aktywa obrotowe | 506 190,38 | 800 735,24 | 2 725 532,58 | 4 016 496,31 | 2 490 098,02 | 3 615 447,46 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | - | - | - | - | - |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | - | - | - | - | - |
| Pasywa razem | 1 592 501,97 | 2 143 493,45 | 4 252 727,98 | 7 990 261,87 | 5 990 697,52 | 8 061 311,79 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | 184 539,46 | -306 586,33 | 599 408,07 | 2 645 499,41 | 4 460 716,22 | 5 856 571,34 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 407 962,51 | 2 450 079,78 | 3 653 319,91 | 5 344 762,46 | 1 529 981,30 | 2 204 740,45 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 1 135 884,20 | 2 007 986,05 | 2 672 283,38 | 2 295 826,62 | 147 931,53 | 258 810,67 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 272 078,31 | 442 093,73 | 981 036,53 | 3 048 935,84 | 1 382 049,77 | 1 945 929,78 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Hybrydy plug-in to droga donikąd. Eksperci ostrzegają przed 2035 r.
Hybrydy plug-in zdaniem Francuskiego Instytutu Mobilności stoją na straconej pozycji. Ich sprzedaż po 2035 r., o co zabiega część producentów, według ekspertów mija się z celami ekonomicznymi i
Były członek władz Idea Banku ma słabą pamięć do relacji z CBA
Dlaczego ten, a nie inny członek rady nadzorczej Idea Banku był przez CBA przesłuchiwany jako pierwszy oraz kto i w jakich okolicznościach dostarczył CBA dokumenty dotyczące dystrybucji obligacji
Fabryka przyszłości ma polski adres
W dyskusji o przyszłości gospodarki dominuje jedno słowo: AI. Tymczasem w sercu polskiej produkcji bije twardy, metaliczny impuls.