Sprawozdania finansowe Grupa Handlowo Marketingowa
Dane bilansowe GRUPA HANDLOWO MARKETINGOWA
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 7 794 764,54 | 8 551 307,99 | 9 646 971,35 | 9 973 987,65 | 18 431 876,84 | 13 904 206,67 |
A. Aktywa trwałe | 108 850,00 | 172 645,81 | 154 328,74 | 135 811,67 | 20 044,60 | 3 842,41 |
B. Aktywa obrotowe | 7 685 914,54 | 8 378 662,18 | 9 492 642,61 | 9 838 175,98 | 18 411 832,24 | 13 900 364,26 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 7 794 764,54 | 8 551 307,99 | 9 646 971,35 | 9 973 987,65 | 18 431 876,84 | 13 904 206,67 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 117 657,76 | 2 379 672,50 | 2 667 075,03 | 4 060 631,64 | 4 486 419,94 | 4 858 567,29 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 677 106,78 | 6 171 635,49 | 6 979 896,32 | 5 913 356,01 | 13 945 456,90 | 9 045 639,38 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | 0,00 | 0,00 | 1 944 443,95 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 5 677 106,78 | 6 171 635,49 | 6 979 896,32 | 3 968 912,06 | 13 945 456,90 | 9 045 639,38 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Siódemka weteranów z Comarchu doradzi w cyfryzacji firm
Byli wieloletni wiceprezesi i menedżerowie Comarchu idą na swoje. Będą przeprowadzać przedsiębiorców przez meandry transformacji cyfrowej - od AI po dane z kosmosu.

Analityk wierzy w potencjał Digital Network
Cyfrowa reklama to gorący towar, a Digital Network to najlepiej spozycjonowany gracz na tym rynku, uważa Mikołaj Stępień, analityk DM BOŚ.

Turecki Corendon otworzy nowe połączenia lotnicze z Polski
Przewoźnik zwiększy częstotliwość połączeń z Katowicami i Warszawą. Sloty na Lotnisku Chopina są jednak na wyczerpaniu, więc czarterowiec nie wyklucza rozmów z innymi portami.