Sprawozdania finansowe Grupa Gekko
Dane bilansowe GRUPA GEKKO
ROK
|
|||
---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 454 135,34 | 1 681 020,21 | 1 667 588,70 |
A. Aktywa trwałe | 1 375 282,59 | 1 541 897,77 | 1 519 324,38 |
B. Aktywa obrotowe | 78 852,75 | 139 122,44 | 148 264,32 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - |
Pasywa razem | 1 454 135,34 | 1 681 020,21 | 1 667 588,70 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 722 872,25 | 768 179,02 | 839 374,63 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 731 263,09 | 912 841,19 | 828 214,07 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 730 313,56 | 654 770,65 | 590 810,62 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 949,53 | 257 533,50 | 237 403,45 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Kanclerz Niemiec wezwał UE do zniesienia zakazu silników spalinowych
Kanclerz Niemiec Friedrich Merz wezwał Unię Europejską do rezygnacji z planowanego na 2035 r. zakazu sprzedaży nowych samochodów z silnikami spalinowymi. Jego zdaniem w obliczu trudności branży

Budżet zamkiem na lotnym piasku
Pracodawcy i związkowcy oceniają, że budżet 2026 jest maksymalnie napięty i zupełnie nieodporny na zewnętrzne tąpnięcia.

Ożywienie w przewozach nie ratuje przewoźników
Liczba ofert frachtów rośnie. Kłopoty firm transportowych również. Długi branży na koniec sierpnia 2025 r. były o ponad 200 mln zł wyższe niż rok wcześniej.