Firma Grupa Fibra
Adres | JÓZEFA RYMERA 177, PL-44-310, RADLIN | |
Województwo | śląskie | |
Strona internetowa | fibranieruchomosci.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków |
Numery rachunków bankowych |
PL23 1050 1344 1000 0090 8279 4893
PL02 1050 1344 1000 0090 8105 4315
PL22 1050 1344 1000 0023 5490 7988
PL27 1050 1344 1000 0090 8003 8178 |
Działalność PKD:
Firma GRUPA FIBRA została założona 2010-11-25 i obecnie mieści się przy JÓZEFA RYMERA 177, PL-44-310, RADLIN. Główna działalność firmy to realizacja projektów budowlanych budynków. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje inkasa i biura kredytowe, kupno i sprzedaż nieruchomości, obiekty noclegowe i miejsca zakwaterowania, roboty budowlane budynków, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z rynkiem nieruchomości, wynajem i zarządzanie nieruchomościami. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Grupa Fibra (REGON 24180804300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.