Zarząd firmy Group Besthelfen - Serafin Aleksandra Maria, członek zarządu
Serafin Aleksandra Maria jest w zarządzie KRS GROUP BESTHELFEN
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Serafin Aleksandra Maria jest również w zarządzie GROUP BESTHELFEN, która została założona 2025-05-09 i ma siedzibę przy UL. OLESKA 121, PL-45-231, OPOLE. KRS GROUP BESTHELFEN zajmuje się pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność w zakresie reklamy, badania rynku i public relations, działalność związana z zatrudnieniem, działalność związana z administracyjną obsługą biura i pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, pomoc społeczna z zakwaterowaniem i inne. NIP GROUP BESTHELFEN: 7543378634. REGON GROUP BESTHELFEN: 541679122.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Serafin Aleksandra Maria
Pozostali członkowie zarządu
Olena Solomennikova | członek zarządu | |
Sergii Solomennikov | członek zarządu |
Więcej informacji o GROUP BESTHELFEN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polacy oszczędzają jak nigdy, ale gospodarce to nie przeszkadza
Stopa oszczędności w Polsce wynosi już 10 proc., czyli jest prawie najwyższa od czasu przystąpienia do UE. Mniejsza skłonność do konsumpcji na razie nie hamuje jednak wzrostu gospodarczego. Dlaczego?

Gdzie analityk nie patrzy, tam szukaj okazji
Efekt zaniedbanych firm to teoria stara jak świat, ale tureccy badacze sugerują, że to może być niezły sposób na zarabianie.

Deweloperzy zaciągnęli hamulec, ale ceny stoją
W sierpniu po raz pierwszy od początku roku zmalała liczba mieszkań od deweloperów. Nie wpłynęło to jednak na podwyżki. Stabilnie jest też na rynku wtórnym. Klienci powrócili do porównywania ofert.