Zarząd firmy Ground Music Design Marcin Gęborek - Marcin Gęborek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marcin Gęborek (CEIDG)
Marcin Gęborek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą GROUND MUSIC DESIGN MARCIN GĘBOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2025-09-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. RADOMSKA 21, PL-27-200, STARACHOWICE. Główny zakres działalności Marcin Gęborek to Pozostała działalność wspomagająca działalność twórczą i działalność związaną z wystawianiem przedstawień artystycznych (PKD główne: 90.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, pozostałe formy edukacji artystycznej, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność literacka i działalność związana z komponowaniem muzyki i inne. NIP GROUND MUSIC DESIGN MARCIN GĘBOREK: 6641919332. REGON GROUND MUSIC DESIGN MARCIN GĘBOREK: 54268295900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marcin Gęborek
Więcej informacji o GROUND MUSIC DESIGN MARCIN GĘBOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.